Bestelling & Levering

Bestellen, bezorgen & ophalen

Een bestelling plaatsen doe je met de volgende eenvoudige stappen:
 
1. kies een product uit en plaats het product in de winkelwagen;
2. ga naar de winkelwagen en klik op “bestel deze artikelen”;
3. voer je adresgegevens;
4. maak een keuze voor bezorging of ophalen;
5. kies de gewenste betaalmethode en reken de bestelling af;
6. je ontvangt een bevestiging van je bestelling per e-mail.

Orderstatus volgen

Je wordt per e-mail op de hoogte gehouden over de status van je bestelling vanaf het moment dat je de bestelling afrondt, totdat je pakket wordt meegegeven aan de bezorger of je het in de winkel hebt opgehaald. De status kan je ook terugvinden in je account.
 
1. Log in op je account.
2. Onder het kopje “Mijn orders” vind je de informatie terug over je laatste bestelling.

Wijzigen of annuleren

Wij streven ernaar om je product(en) zo snel mogelijk te bezorgen of op te laten halen in de winkel. Nadat je bestelling is betaald, wordt deze verzameld en in de planning gezet. Daarom is het helaas niet mogelijk om na het plaatsen en betalen je bestelling inhoudelijk nog te wijzigen of te annuleren.

Als je de verkeerde adresgegevens hebt ingevuld, adviseren we je om zo snel mogelijk contact op te nemen met onze klantenservice zodat wij je adresgegevens kunnen wijzigen. Let op: wij kunnen het adres niet meer aanpassen nadat het pakketje bij ons is verzonden. Je kan je bestelling uiteraard binnen 30 dagen retourneren.

Bezorgen

Onze pakketten worden binnen 1 tot 4 werkdagen door PostNL thuisbezorgd of afgeleverd op het door jou opgegeven adres.

Ophalen in de winkel

Wil je jouw bestelling liever ophalen in de winkel? Koop je product online en wij reserveren hem voor je in de winkel. Op zoek naar het beste product voor jou? Onze specialisten helpen je graag in onze winkel.

Plaats je bestelling online en geef aan dat je het product wilt ophalen in de winkel. Je ontvangt na het plaatsen van je bestelling meteen een e-mailbevestiging met alle gegevens. Als het product op voorraad is in de winkel, reserveren we het voor je en kan je het direct ophalen. Is het product niet op voorraad, dan ligt het na je reservering binnen 4 dagen voor je klaar.

Verzendkosten

De verzendkosten binnen Nederland bedragen € 3,99 inclusief BTW voor bestellingen met een waarde tot € 49,-. Bij bestellingen met een waarde van € 49,- of meer brengen wij voor verzending binnen Nederland geen verzendkosten in rekening. (Altijd Gratis bezorging in de gemeente Leusden).

Pakket is naar het verkeerde adres gestuurd

Ben je er achter gekomen dat het pakket naar een verkeerd adres is verstuurd? Dan vragen wij je vriendelijk om het pakket op te halen bij het opgegeven adres. Indien het adres niet bestaat dan raden wij je aan om contact met ons op te nemen via info@dierspecialistbeijer.nl.

Pakket niet ontvangen

Helaas komt het wel eens voor dat een pakketje vertraagd is. Wij gaan er vanuit dat het pakketje alsnog bij je wordt afgeleverd, al dan niet met vertraging. Is je bestelling na de afgewachte bezorgdagen nog niet bezorgd? Dan vragen wij je vriendelijk om ons een e-mail te sturen met de volgende gegevens:

- je ordernummer;
- je 
verzendadres (het adres kan je terugvinden op je factuur, je orderbevestiging of in je account);
- een korte toelichting van het probleem.

Heb je nog vragen?

Onze klantenservice staat vijf dagen per week voor je klaar.