Betaalmogelijkheden

Betalen

Betaalmethoden

Bij Dierspecialist Beijer kan je jouw bestelling direct online afrekenen. Omdat wij het belangrijk vinden dat je gemakkelijk en veilig kunt betalen, bieden wij je de keuze uit verschillende betaalmethoden.
 
IDEAL:
Met IDEAL kan je je bestelling veilig en gemakkelijk afrekenen. Je kan betalen via de beveiligde internetomgeving van je eigen bank. Je hoeft voor het betalen met IDEAL geen account aan te maken, maar je kan gewoon inloggen volgens dezelfde veilige methode die je ook bij het internetbankieren gebruikt. Wij brengen geen extra kosten in rekening voor betalingen via IDEAL.
 
Creditcard:
Je kunt bij ons betalen met MasterCard en VISA creditcards. De gegevens vul je in via een beveiligde verbinding zodat je geen risico loopt. Een creditcardbetaling is vrijwel direct verwerkt, zodat we je bestelling direct kunnen verwerken en verzenden. Creditcard en debitcard betalingen worden verwerkt door onze partner CCVPay. Je vult je kaartnummer en aanvullende gegevens in op de website van CCVPay, waarna de betaling direct wordt uitgevoerd. Na een succesvolle bestelling keer je terug naar onze website. Wij hebben nooit inzicht in de kaartgegevens van onze klanten. Deze data worden beveiligd ingevoerd, gebruikt voor de betaling en daarna niet opgeslagen. Wij brengen geen extra kosten in rekening voor betalingen via Creditcard.

Factuur

Je kunt je factuur inzien in je account, of opvragen via de klantenservice.

Factuur wijzigen

Helaas kunnen wij na het afronden van een bestelling geen wijzigingen aanbrengen op de factuur. Wijzigingen van je persoonlijke gegevens kan je tijdens het bestelproces doorvoeren in je account. Zodra de bestelling is afgerond zijn deze per direct van kracht.

Kortingsbon

Heb je een kortingscode van ons ontvangen? Deze kan je als volgt inwisselen tijdens het bestelproces.

Stap 1: Kies een product uit
Stap 2: Plaats het product in het winkelmandje
Stap 3: Ga naar het winkelmandje, klik op “kortingsbon” en vul je kortingscode in
Stap 4: Reken de bestelling af
Stap 5: Je ontvangt een bevestiging van je bestelling per e-mail.

Betalingsherinnering

Je bestelling wordt verzonden op het moment dat wij de betaling hebben ontvangen. Wanneer je bestelling nog niet is betaald, ontvang je een verzoek tot betaling. Indien wij na 14 dagen geen betaling hebben ontvangen, wordt de bestelling automatisch geannuleerd.
 
Heb je per ongeluk twee bestellingen geplaatst? Dan staat er waarschijnlijk één order op de status ''betaald'' en één order op de status ''wacht op betaling''. Voor deze laatste order heb je van ons een betalingsherinnering ontvangen. Wij raden je aan om een e-mail te sturen met daarin het ordernummer en een korte toelichting, zodat wij dit voor je op kunnen lossen.

Heb je nog vragen?

Onze klantenservice staat vijf dagen per week voor je klaar.